Principiu è Classificazione di Floculanti

E effettu

L'effettu di l'aggiunta di flocculante hè adupratu principalmente per riduce o eliminà a stabilità di sedimentazione è a stabilità di polimerizazione di e particelle sparse in acqua, rendenu e particelle dispersate agglomerate, flocculanu è rimuovenu i solidi suspesi, è rinfurzanu a separazione solidu-liquidu.

P principiu

Quandu a dimensione di e particelle in suspensione in l'acqua hè abbastanza chjuca, l'energia di u muvimentu brownianu hè abbastanza per impedisce a gravità di stallassi. Inoltre, a superficia di e micro particelle porta di solitu a stessa carica negativa, è e particelle ripulsive trà e stesse cariche ùn sò micca facili à fonde è diventanu più grandi, ciò chì aumenta a stabilità di a sospensione. U floculante hè un polimeru organicu cù una carica specifica. U prucessu di flocculazione hè di aghjunghje carica positiva per fà e particelle "Instabilità". Attraversu a collisione, e particelle si attiranu, è a cumbinazione diventa più grande, per rinfurzà l'effettu di precipitazione di e particelle.

C classificazione 

  1. I flocculanti polimerici inorganici più aduprati sò PAC (cloruru di polialuminiu) è PFS (sulfatu polferricu); sò faciuli à tollerà in acqua è anu certa corrosività. Pò esse aghjuntu in forma di soluzione o granule.
  2. PAM (poliacrilamide) hè u flocculante polimeru ; hè solubile in acqua, ma a velocità di dissoluzione hè assai lenta. Generalmente, hè preparatu in soluzione prima di aghjunghje. Pò esse divisu in tippu anione è tippu catione. U flocculante anionicu hè generalmente adupratu per u flocculante di acque nere, è u tippu cationicu hè generalmente adupratu per a disidratazione di fanghi. U PAM hè faciule per assorbe l'acqua è delicàce in blocchi, è u locu di almacenamentu deve esse seccu.

Tempu di posta: Ott-30-2020
Tes messages Online Chat!